Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Knowledge Level")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 78

  • Page / 4
Export

Selection :

  • and

Le bilan, outil de développement personnelMOUVEAUX, J.-P.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 97-106, issn 0339-7513Article

Le bilan : un contrat de dupes?RAGUIN, J.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 173-176, issn 0339-7513Article

Réseau de professionnels ou CIBC?BEAUDEQUIN, R.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 203-210, issn 0339-7513Article

Passeport pour une formation qualifianteNOSENZO, J; QUENOT, C; ZAPATA, A et al.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 281-288, issn 0339-7513Article

La session d'orientation approfondie : luxe ou nécessité?MAIGRE, B.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 271-280, issn 0339-7513Article

Un guide pour l'intervenant en CIBCFAVRE, C.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 289-294, issn 0339-7513Article

When Children and Adults Do Not Use Learning Strategies : Toward a Theory of SettingsGARNER, R.Review of educational research. 1990, Vol 60, Num 4, pp 517-529, issn 0034-6543Article

Meinungen, Wissen und Verstehen von Lehrerstudentinnen und -studenten in Sachen « Treibhaus-Effekt » = Opinions, connaissances relatives à « l'effet de serre » et compréhension de ce phénomène chez des candidats enseignantsAESCHBACHER, U.Bildungsforschung und Bildungspraxis. 1992, Vol 14, Num 1, pp 149-161, issn 0252-9955Article

Chômeurs de longue durée et ouvriers déqualifiés : un même combat pour l'orientationAUBRY, C.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 265-269, issn 0339-7513Article

Writing and Knowledge : Effects and Re-EffectsEIGLER, G; JECHLE, T; MERZIGER, G et al.European journal of psychology of education. 1991, Vol 6, Num 2, pp 225-232, issn 0256-2928Article

Une petite révolution culturelle : de l'examen psychotechnique au bilanFOURNIER, G.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 211-217, issn 0339-7513Article

Les bilans, étapes décisives pour une formation permanenteLEGRAND, A.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 15-18, issn 0339-7513Article

The Effect of University Math on Student Performance in Principles of EconomicsBRASFIELD, D; MCCOY, J; MILKMAN, M et al.Journal of research and development in education. 1992, Vol 25, Num 4, pp 240-247, issn 0022-426XArticle

Sexually Transmitted Diseases and Condoms : High School Students' Knowledge, Attitude and BehavioursVARNHAGEN, C. K; SVENSON, L. W; GODIN, A. M et al.Canadian journal of public health. 1991, Vol 82, Num 2, pp 129-132, issn 0008-4263Article

Qu'attend-on du bilan?COZZI, M.-P; HUGONNARD, M.-M.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 225-232, issn 0339-7513Article

DEPART, un cheminement pour sortir de l'exclusion économiqueBEAUDOUIN, M; CASANOVA, D.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 295-299, issn 0339-7513Article

Le module d'orientation approfondie : s'agit-il seulement d'orientation?FOURICQUET, N.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 321-329, issn 0339-7513Article

Le bilan-remédiation : un acte de formationBALOCHE, E; LAMBOUR, N.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 357-366, issn 0339-7513Article

An Exploration of the Subject Matter Knowledge of Alternate Route Teachers : Can We Assume They Know Their Subject?MCDIARMID, G. W; WILSON, S. M.Journal of teacher education. 1991, Vol 42, Num 2, pp 93-103, issn 0022-4871Article

Fossils or Forests? The Challenge of Teaching for Proficiency in the Secondary SchoolsVALETTE, R. M.Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics. 1990, pp 235-244, issn 0196-7207Article

Pour une exploitation pertinente du bilan dans le cadre du crédit formation individualisé jeunesBAPTISTE, F; CHARLOT, M. L.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 249-254, issn 0339-7513Article

Bilan-orientation en milieu pénitentiaireQUEFFELEC, C.-L; LAGABRIELLE, C.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 255-264, issn 0339-7513Article

Educational Language Planning and Linguistic IdentitySUTTON, P.International review of education. 1991, Vol 37, Num 1, pp 133-147, issn 0020-8566Article

Der Fehler im Fremdsprachenunterricht : ein altes Thema―erneut diskutiert = L'erreur dans l'enseignement des langues étrangères : un thème ancien sous un éclairage nouveauHOFMANN, H; HEINECKE, M.Deutsch als Fremdsprache. 1990, Vol 27, Num 1, pp 19-26, issn 0011-9741Article

Effect of Prediction Activities, Prior Knowledge, and Text Type upon Amount Comprehended : Using Rauding Theory to Critique Schema Theory ResearchCARVER, R. P.Reading research quarterly. 1992, Vol 27, Num 2, pp 164-174, issn 0034-0553Article

  • Page / 4